Medtem ko slavimo uspehe slovenskih vrhunskih športnikov na kolesu, v plezalni steni, na divjih vodah, odbojkarskem parketu, nogometni travi in na atletskem tekmovališču, zavzeto delo poteka tudi na področju športa za vse – pri organizaciji Ljubljanskega maratona, ki se mu kot generalni sponzor v prihodnjih štirih letih pridružuje NLB.
NLB Ljubljanski maraton, kot se bo dogodek imenoval odslej, je generator športnega načina življenja in komunikator vrednot, ki združuje, vključuje drugačnost in sprejema različnost, deluje na področju preventive za ohranjanje zdravja, ustvarja upanje in hrabri. Za uresničevanje pogumne vizije, trden napredek in ustvarjanje dodane vrednosti za tekače, mesto in sponzorje pa potrebuje predvsem zaupanje tekačev, podporo Mestne občine Ljubljana, predano srčno ekipo ter partnerje, ki dodajo pospešek. Tak partner je NLB.
»Ponosni smo, da sklepamo partnerstvo, ki nam bo omogočilo dosegati in presegati strateške mejnike – izboljševati tekaško izkušnjo, zagotavljati stalno rast števila tekačev in ohranjati visok ugled prireditve v regiji, v kateri deluje tudi NLB. Družijo nas enake vrednote – na prvo mesto postavljamo uporabnika in se zavedamo, da je meje možnega mogoče presegati le, če stopaš iz cone udobja. Tako kot z vsakim korakom to počnejo tudi tekači,« je ob podpisu pogodbe dejala Barbara Železnik, direktorica Društva Timing Ljubljana, izvajalca NLB Ljubljanskega maratona.
»Ponosen sem na NLB, ki je kot družbeno-odgovorno podjetje prepoznalo prednosti zdravega načina življenja. Ta se vsako leto odraža tudi v velikem številu udeležencev na maratonu, zato me izjemno veseli, da se je NLB pridružila tej izjemni tekaški prireditvi,« pa je dejal ljubljanski župan Zoran Janković.
»V NLB globoko verjamemo, da je šport ključen del vsake zdrave družbe, ob tem pa ima še neverjetno povezovalno vlogo. Zato v NLB srčno podpiramo slovenski šport – tako vrsto profesionalnih športnikov in ekip kot šport mladih –, nadvse ponosni pa smo, da smo dobili priložnost podpreti tudi Ljubljanski maraton, največjo tekaško prireditev v Jugovzhodni Evropi,« je ob podpisu pogodbe dejal predsednik uprave osrednje slovenske banke Blaž Brodnjak. »Ljubljanski maraton s svojimi vrednotami vztrajnosti, discipline in samozavesti še posebej odlično ponazarja tudi vrednote NLB. Aktivno bomo prispevali k njegovemu razvoju, hkrati pa vse tekačice in tekače, profesionalne in ljubiteljske, spodbujali k čim večji udeležbi. Udeležencem NLB Ljubljanskega maratona želimo veliko uspeha in nepozabnih tekaških doživetij. Vse navijače pa vabimo, da se nam z navijanjem pridružijo ob progi. Skupaj ustvarimo nepozabno tekaško vzdušje!« je dodal.
Na maratonski razdalji že zdaj prijavljenih več tekačev kot lani!
Na dan, ko sklepamo novo generalno partnerstvo z NLB za prihodnja 4 leta, smo presegli 7.000 prijavljenih na vse tri razdalje, torej 10, 21 in 42 kilometrov. To je 1.500 prijav več kot lani na isti dan. Še posebej navdušuje število prijav na maratonski razdalji. Do zaključka prijav sta namreč še dva meseca in pol, na kraljevi razdalji pa je že zdaj prijavljenih več tekačev, kot smo jih zabeležili lani ob zaključku prijav. To je odlična napoved udeležbe.
Sicer pa je natančna analiza stanja in zadovoljstva tekačev pokazala, da smo z definicijo ciljev in jasno strateško usmeritvijo že v letu 2023 na Ljubljanskem maratonu izničili uničujoče učinke pandemije na udeležbo. S številom tujih tekačev (4.539) smo namreč lani postavili absolutni rekord zadnjih 27 let.