Podjetje Uvecto d. o. o., ki stoji za blagovno znamko LELOSI, ob mednarodnem dnevu žena napoveduje sponzorstvo NLB Ljubljanskega maratona, ki bo 19. in 20. oktobra 2024 napolnil ulice prestolnice. Največja tekaška prireditev pri nas bo v osrčju Ljubljane pisala že svojo 28. zgodbo. S sodelovanjem se LELOSI zavezuje spodbujanju žensk k aktivnemu življenjskemu slogu in krepitvi njihove vloge v športu.
NLB Ljubljanski maraton je več kot le tekaški dogodek; je skupnost, ki se združuje v navdihu, podpori in moči. Z združevanjem ljudi z vseh koncev sveta v ljubezni do teka širi pozitivno energijo, navdihuje ter ozavešča o pomembnosti zdravega načina življenja. Uvecto se je zavezal podpirati te vrednote in cilje ter tako vzpostaviti navdihujoče partnerstvo med največjim tekaškim dogodkom v Sloveniji ter slovensko blagovno znamko modnih oblačil LELOSI.
LELOSI bo kot veliki sponzor NLB Ljubljanskega maratona ne le modni opremljevalec organizatorjev, temveč tudi zagovornik ženske energije. Z različnimi pobudami, ki bodo potekale v okviru tega partnerstva, si bodo prizadevali spodbujati ženske, da se pridružijo gibanju. »LELOSI verjame v moč športa kot orodja za spodbujanje samozavesti in vključevanje žensk v aktivno življenje. Ženskam želimo predati sporočilo, da dosežek na maratonu ni le prečkanje ciljne črte, temveč praznovanje ženskega poguma in energije,« je ob podpisu pogodbe dejal Matej Slapnik, direktor omenjenega kamniškega podjetja. »Vsaka ženska ima svoj vzgib za tek - tiste, ki se prvič odločijo za tek, dolgoletne tekačice in tiste vmes - mi pa se veselimo priložnosti, da skupaj zgradimo podporno tekaško skupnost, ki bo ženskam omogočila, da se počutijo močne, samozavestne in neustavljive.«
Vse, ki se želijo pridružiti tej iniciativi ter podpreti LELOSI in NLB Ljubljanski maraton, vabijo, da spremljajo družbeni omrežji Facebook in Instagram ter spletno stran www.lelosi.si in se pridružijo aktivnostim, ki bodo potekale pod okriljem tega partnerstva.