Letošnjega si bomo zagotovo vsi zapomnili
V nedeljo, 20. oktobra, so bili razglašeni kralji in kraljice kraljeve discipline. Prvo mesto si je prislužil Etiopijec Tamire Getaneh Molla (2:06:29), Kenijka Joyce Chepkemoi Tele pa je postavila novi ženski rekord maratonske trase (2:20:17). Rekord je postavil tudi Novomeščan Primož Kobe, ki je za sekundo popravil najboljši slovenski dosežek na maratonih v slovenski prestolnici (2:18:21), slovenska državna prvakinja pa je postala Anja Fink Malenšek (2:39:10). V cilju je na vrsto prišla zaslužena osvežitev in kot pravi Primož Kobe, je bezalkoholno pivo napitek, ki tekaču dobro dene in mu povrne moč.
Je brezalkoholno pivo prihodnost hidracije maratoncev?
Ustrezna hidracija in oskrba z energijo je pri vzdržljivostnih preizkušnjah ključna. Jasno je, da moramo poskrbeti za ustrezen vnos tekočine, ki poleg vode vsebujejo tudi ustrezno razmerje mikroelementov in hranil. dgovor ponuja pivo 0.0, ki je v približno 90 % sestavljeno iz vode, preostali delež pa predstavljajo izključno naravne sestavine, in ne povzroča učinkov, povezanih z uživanjem alkohola. Njegova dodatna prednost je, da ima manj kalorij in sladkorjev v primerjavi s sladkimi športnimi pijačami, vključuje pa tudi družabni vidik uživanja v pivu s prijatelji.
Promocija odgovornega pitja je tek na dolge proge
Promocija odgovornega pitja je že vrsto let pomembna zaveza družbe Heineken. Poleg poudarjanja zmernosti in odgovornosti pa z brezalkoholnim pivom Heineken 0.0. ponujajo tudi možnost izbire v družabnih situacijah in pri proslavljanju velikih in malih osebnih zmag.
»Veseli smo, da smo na NLB Ljubljanskem maratonu dobili priložnost, da nagovorimo raznoliko množico športnikov, gledalcev in navijačev – ob pravem trenutku, na pravem kraju in iz pravih razlogov. Promocija odgovornega pitja in spreminjanje s tem povezanih navad je namreč tek na dolge proge, zato je pomembno, da naša sporočila krepimo na tako dobro obiskanih dogodkih«, je povedala Katja Sabadin, brand managerka blagovne znamke Heineken v Pivovarni Laško Union.
Več o družbeni odgovornosti blagovne znamke / družbe Heineken: www.heineken.com/si/si/uzivaj-odgovorno