Pro Plus, največja medijska hiša pri nas, in organizatorji VW Ljubljanskega maratona smo sklenili dogovor o sodelovanju, ki vključuje pravice do prenosa dogodka na različnih vsebinskih platformah v lasti Pro Plus in vlaganje skupnih naporov v promocijo teka in zdravega načina življenja.
Naslednja tri leta bo tako prenos maratona v živo na programu POP TV in na spletni strani 24ur.com. Prvič pa že v nedeljo, 22. oktobra z začetkom nekaj minut pred štartom prvega nedeljskega teka. Posebna pozornost bo namenjena tudi sobotnemu programu, ki ga organizatorji posvečamo najmlajšim tekačem.
Barbara Železnik, vodja projekta VW Ljubljanskega maratona je ob tem povedala: »Veseli nas, da je tako ugledna medijska hiša prepoznala potencial našega dogodka. In to ne le zaradi čudovitega pogleda na tekačev polne ljubljanske ulice in lova na vrhunske tekaške rezultate. Temveč tudi zato, ker je naše poslanstvo - povečevanje priljubljenosti teka in gibanja pri vseh generacijah - s takim partnerstvom še lažje uresničljivo.«
»Nismo samo ljubitelji filmskih maratonov, ampak radi tudi tečemo. Zato smo zelo veseli, da smo športnim dogodkom, ki jih že prenašamo na visoki ravni, dodali še lokalnega, ki se ga poleg profesionalnih tekačev lahko udeležijo tudi rekreativci. Povezovanje ljudi skozi gibanje nam je izjemno pomembno, ponosni pa smo, da bomo vzdušje s trase tudi dobesedno prenesli čimbližje tistim, ki ga bodo spremljali na POP TV. In verjamemo, da bodo uživali,” je povedala Lea Acman, vodja odnosov z javnostmi na Pro Plus.
Do današnjega dne se je na VW Ljubljanski maraton prijavilo že skoraj 8.000 tekačev. Veseli dejstvo, da je na najdaljši razdalji, dva meseca pred zaključkom prijav, prijavljenih že več tekačev kot lani ob koncu prijavnega roka. Izjemno pa se je povečalo tudi število tujih tekačev.